درخشش پینگپنگبازان فارس: تصاحب کامل سکوهای قهرمانی منطقه ۱۱
مرحله دوم رقابتهای تنیس روی میز منطقه ۱۱ کشور با حضور ۱۵۰ ورزشکار از استانهای فارس، بوشهر و هرمزگان در سالن تنیس روی میز شیراز برگزار شد و نمایندگان استان فارس با درخشش تمام سکوهای قهرمانی را به خود اختصاص دادند.
مهیار خادم از اوز عنوان قهرمانی را کسب کرد، محمدامین سینایی از شیراز دوم شد و عرفان یزدانبخش و عرفان شامخی، هر دو از شیراز، بطور مشترک به مقام سوم دست یافتند.
برندگان این مسابقات به عنوان نمایندگان منطقه ۱۱، برای حضور در رقابتهای قهرمانی کشور که آبانماه امسال در اصفهان برگزار میشود، اعزام خواهند شد.

Admin 6 



