خدمات‌رسانی به زائران رضوی در محورهای شمال فارس آغاز شد

خدمات‌رسانی به زائران رضوی در محورهای شمال فارس آغاز شد

همزمان با ایام شهادت امام رضا(ع)، سه ایستگاه پویش «چشم به راهیم» در محورهای مواصلاتی شمال استان فارس راه‌اندازی شد.

سیده فاطمه هاشمی، سرپرست روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، با اعلام این خبر گفت: به دلیل قرار گرفتن فارس در مسیر اصلی تردد زائران به مشهد مقدس، به‌ویژه در دهه پایانی ماه صفر، شاهد افزایش چشمگیر حضور زائران پیاده و سواره در محورهای مواصلاتی این استان هستیم.

وی افزود: ایستگاه‌های پویش «چشم به راهیم» در شهرستان‌های آباده، خرمبید و اقلید که در مسیر طریق‌الرضا(ع) قرار دارند، برپا شده و خدمات متنوع فرهنگی و رفاهی به زائران ارائه می‌دهند.

هاشمی با اشاره به اهداف این طرح گفت: این اقدام ابتکاری علاوه بر خدمات‌رسانی به زائران، در راستای تحقق پویش ملی «#نه_به_تصادف» اجرا شده و تاکنون با استقبال گسترده مردم و زائران روبه‌رو بوده است.

به گفته وی، این ایستگاه‌ها از ۲۷ مرداد آغاز به کار کرده‌اند و تا پنجم شهریورماه ۱۴۰۴ به زائران در مسیر مشهد مقدس خدمات‌رسانی خواهند کرد.