تکذیب ادعای تخلیه نفت ایران در خلیج فارس
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با رد ادعای برخی رسانهها درباره رهاسازی نفت ایران در دریا به دلیل پر بودن مخازن، این موضوع را کذب محض و بخشی از عملیات روانی دشمن عنوان کرد.
جعفر پورکبگانی در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: در رسانهها منتشر کردند که چون مخازن پر شده، ایران نفت را در دریا رها کرده است.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این ادعا کذب و بخشی از عملیات روانی دشمن است.وی بیان کرد: لکه های مشاهده شده در تصاویر ماهوارهای در اطراف جزیره خارگ مربوط به روغن و پسماند آب توازن نفتکشها است که به زیان محیط زیست توسط نفتکش اروپایی به دریا ریخته شده است.

ادمین ۵ 



