کسب مقام چهارم آسیا توسط دوچرخهسوار استان فارس
فاطمه عباسی، دوچرخهسوار استان فارس، در مسابقات قهرمانی آسیا در ماده کراس کانتری رده سنی زیر ۲۳ سال به مقام چهارم آسیا دست یافت.
مسابقات دوچرخهسواری کوهستان قهرمانی آسیا از دوم تا ششم تیرماه ۱۴۰۵به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار شد.
فاطمه عباسی، دوچرخهسوار استان فارس، در ماده کراس کانتری(XCO) رده سنی زیر ۲۳سال به مصاف رقبای خود رفت و در میان ۱۲رکابزن از ۹کشور آسیایی، عنوان چهارم را کسب کرد.
عباسی در ادامه با فاصله کمتر از یک دقیقه نسبت به نفر سوم، در جایگاه چهارم ایستاد. دوچرخهسواران چین مدال طلا و نقره را از آن خود کردند و نماینده قزاقستان به مدال برنز رسید.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان فارس در روز یکشنبه هفتم تیر، فاطمه عباسی در روز نخست این مسابقات نیز در ماده Short Track (XCC) موفق به کسب مقام چهارم شده بود.

Admin 6 



