دستگیری مزدور توسط پلیس داراب
جانشین فرمانده انتظامی فارس از دستگیری مزدور با درج لوگوی یکی از سازمانها توسط پلیس داراب خبر داد.
سردار یوسف ملکزاده، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس، اظهار کرد: با هوشیاری و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان داراب، فردی مزدور که با درج لوگوی یکی از سازمانهای امدادی بر روی خودروی در اختیار و سوءاستفاده از آن، در تلاش جهت جمعآوری اطلاعات و ارسال آن برای سرویسهای اطلاعاتی معاند بود، شناسایی و دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی فارس افزود: در بازرسی از این خودرو برخی از اسناد و تجهیزات جعلی سازمان مربوطه کشف شد و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

ادمین 11 



