سفر هیئت عالی‌رتبه جمهوری آذربایجان به بندرعباس برای توسعه همکاری‌های بندری و ترانزیتی

سفر هیئت عالی‌رتبه جمهوری آذربایجان به بندرعباس برای توسعه همکاری‌های بندری و ترانزیتی

شاهین مصطفی‌یف، معاون نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان، در رأس هیئتی بلندپایه دولتی و سرمایه‌گذاری، امروز چهارشنبه وارد بندرعباس شد.

این هیئت در بدو ورود با استقبال سعید رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران، وارد استان هرمزگان شد و در برنامه‌ای یک‌روزه به بازدید از ظرفیت‌های این استان و بندر شهید رجایی پرداخت.

بازدید از بخش‌های کانتینری و غیرکانتینری، پایانه‌های نفتی و لجستیکی، اراضی پشتیبانی، انبارهای ترانزیت و نگهداری کالا، اسکله‌های تخلیه کالاهای اساسی و ساختمان مرجع دریایی، از جمله برنامه‌های این سفر بود.

همچنین نشست مشترک دو جانبه برای توسعه همکاری‌های بندری و دریایی و تسهیل ترانزیت بین سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در بندرعباس برگزار خواهد شد.

در این سفر، معاون وزیر راه و شهرسازی کشورمان نیز هیئت آذربایجانی را همراهی می‌کند.