استاندار فارس از نخستین مدیرکل استاندارد استان تجلیل کرد
استاندار فارس با حضور در منزل سیروس کیهان، نخستین مدیرکل استاندارد استان، از خدمات چنددههای او تجلیل و بر اهمیت بهرهگیری از تجربیات پیشکسوتان در مدیریت امروز تأکید کرد
استاندار فارس با حضور در منزل سیروس کیهان، نخستین مدیرکل استاندارد استان، از سالها خدمات ارزشمند او تجلیل و بر اهمیت بهرهگیری از تجربیات پیشکسوتان در مدیریت امروز تأکید کرد.
حسینعلی امیری در این دیدار مهندس کیهان را از پیشکسوتان برجسته عرصه استاندارد کشور دانست و گفت: دیدار با مفاخر استان و استفاده از تجربیات آنان امری ضروری است، زیرا پیشکسوتان الگویی برای جوانان و زمینهساز نهادینه شدن فرهنگ احترام و تکریم در نسلهای آینده هستند.
استاندار فارس با اشاره به دانش چندزبانه، آشنایی با علوم روز و پلتفرمهای فضای مجازی در سن ۹۰ سالگی مهندس کیهان، حضور در کنار چنین شخصیتهایی را فرصتی مغتنم برای مدیران امروز دانست و افزود: مهندس کیهان الگویی ممتاز برای مدیران حال حاضر محسوب میشوند.
وی مسئولیتپذیری، تدین و نظم را از ویژگیهای برجسته این مدیر پیشکسوت عنوان کرد و با تقدیر از ۱۷ سال مدیریت مستمر ایشان در اداره کل استاندارد استان از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۹، تجربیات او را سرمایهای ارزشمند برای استان و کشور دانست و بر ضرورت انتقال این میراث به نسلهای آینده تأکید کرد.
سیروس کیهان نیز ضمن قدردانی از استاندار فارس، خاطراتی از دوران خدمت خود بیان کرد. در این دیدار، سید احمد احمدیزاده، مشاور عالی و رئیس حوزه استاندار و علی عزیزی، مدیرکل استاندارد استان فارس، استاندار را همراهی کردند.

Admin 6 



