پایان کار فجرسپاسی در جام حذفی
در مرحله یکشانزدهم نهایی جام حذفی، مس شهربابک پس از تساوی ۰–۰ و پیروزی در پنالتیها مقابل فجرسپاسی، به جمع ۱۶ تیم برتر صعود کرد
تیم فوتبال فجرسپاسی در مرحله یکشانزدهم نهایی جام حذفی مقابل مس شهربابک شکست خورد و از گردونه رقابتها کنار رفت.
در این دیدار که عصر جمعه ۳۰ آبان به میزبانی مس شهربابک و با قضاوت حامد سیری برگزار شد، دو تیم در طول ۹۰ دقیقه و وقتهای اضافه به تساوی بدون گل رسیدند. بازی در نیمه نخست با برنامه محتاطانه میزبان و اتکای فجرسپاسی بر مالکیت توپ دنبال شد، اما فرصتهای دو طرف ثمری نداشت.
در نیمه دوم نیز روند بازی تغییر نکرد و با وجود چند موقعیت محدود برای مس شهربابک و تلاش فجرسپاسی روی ارسالها و ضربات ایستگاهی، درخشش دروازهبانها مانع از گلزنی شد تا کار به وقت اضافه کشیده شود. تلاش دو تیم در ۱۲۰ دقیقه بازی هم بینتیجه ماند.
سرانجام سرنوشت مسابقه در ضربات پنالتی رقم خورد؛ جایی که مس شهربابک عملکرد بهتری داشت و با پیروزی ۵ بر ۳ موفق شد جواز حضور در مرحله یکهشتم نهایی جام حذفی را به دست آورد.

Admin 6 



