دکتر ایمانیه به عضویت پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی ایران درآمد
در یکصد و سیزدهمین نشست مجمع عمومی فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، دکتر محمدهادی ایمانیه با رأی اکثریت اعضا به عنوان عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی کشور منصوب شد.
دکتر ایمانیه که سابقه مسئولیتهایی همچون استانداری فارس، ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نایب رئیسی مجمع خیرین تأمین سلامت فارس را در کارنامه دارد، از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به شمار میرود.
به همین مناسبت، دکتر سید بصیر هاشمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در پیامی این انتخاب را به دکتر ایمانیه تبریک گفت و تأکید کرد: «انتصاب جنابعالی به عنوان عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی کشور، نتیجه سالها تلاش و ممارست علمی در مسیر دانش و سلامت این مرز و بوم است و امید میرود این جایگاه ارزشمند، برکات قابل توجهی برای اعتلای نظام سلامت ایران به همراه داشته باشد.»
فرهنگستان علوم پزشکی کشور از سال ۱۳۶۶ با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی آغاز به کار کرده و با اهدافی چون نظریهپردازی و آیندهنگری در حوزه سلامت، ارتقای عدالت و اخلاق پزشکی، تمرکز بر محوریت انسان سالم و پاسداشت دستاوردهای علمی و فرهنگی نظام سلامت فعالیت میکند. عضویت در این فرهنگستان در قالب سه گروه پیوسته، وابسته و افتخاری صورت میگیرد و به عنوان نشانهای از تکریم فرهیختگان حوزه سلامت کشور محسوب میشود.

Admin 6 



