استاندار فارس: توسعه فضاهای آموزشی با مولدسازی داراییها و نوسازی مدارس
جلسه شورای آموزش و پرورش استان صبح امروز با حضور مدیران ۶۱ اداره آموزش و پرورش و فرمانداران شهرستانها به صورت برخط برگزار شد.
استاندار فارس در این نشست اعلام کرد که ۲۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات آموزشی و بهسازی مدارس اختصاص یافته است و مولدسازی داراییهای آموزش و پرورش را یکی از راهکارهای اصلی تأمین منابع توسعه زیرساختهای آموزشی استان دانست.
وی همچنین بر ساماندهی و نظارت بر روند دریافت مشارکتهای مردمی در مدارس تأکید کرد و یادآور شد که آموزش تا پایان متوسطه برای همه رایگان است و هیچ مدرسهای حق دریافت مشارکت اجباری از والدین را ندارد.

Admin 6 



