مدیرکل صداوسیمای فارس در جمع اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان: در حوزه ورزش فارس نقص و کاستی عملکرد داریم

مدیرکل صداوسیمای فارس در جمع اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان: در حوزه ورزش فارس نقص و کاستی عملکرد داریم

در آستانه روز خبرنگار و به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان، اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان با مدیرکل صداوسیمای فارس دیدار کردند.

در این دیدار مدیرکل صداوسیمای با قدردانی از تلاش های این انجمن برای اعتلای ورزش استان فارس گفت: سختی و مرارت حرفه خبرنگاری را می دانم و از اینکه می بینیم خبرنگاران با شرافت، شخصیت و تخصص همراه با نجابت در فضای رسانه ای استان فارس فعالیت می کنند شگفت زده می شوم.

پهلوانیان افزود: ورزشی نویسان استان فارس اگر موضوعی را نقد می کنند این نقد در کمال ادب و شرافت و دید درست کارشناسی است و انسان به این نقدها افتخار می کند.

مدیرکل صداوسیمای فارس گفت: در حوزه ورزش استان فارس بیش از آنکه چالش داشته باشیم نقص و کاستی در عملکرد داریم و باید تمام هم و غم مسئولان برطرف کردن این کاستی ها و نقص ها باشد.

پهلوانیان افزود: صداوسیمای فارس همواره به دنبال اعتلا و پیشرفت ورزش استان فارس بوده و تهیه و تولید برنامه های متعدد و متنوع ورزشی در حوزه های سیما و صدا و افزایش تعداد و مدت زمان آنها گواه بر این مدعاست.

مدیرکل صداوسیمای فارس ادامه داد: در المپیک پاریس متاسفانه استان فارس نماینده ای ندارد که جا دارد  اهالی رسانه بدون تعارف و رودربایستی و با نقد منصفانه همراه با اخلاق و احترام این نقایص را بگویند و مسئولان کم کار را به چالش بکشانند.

پهلوانیان ابراز امیدواری کرد با همدلی بیشتر همه دست اندرکاران و فعالان حوزه ورزش از رسانه گرفته تا مسئولان مرتبط ، شاهد شکوفایی و درخشش ورزش فارس در عرصه های مختلف کشوری و جهانی باشیم.

گفتتی است در این نشست چندتن از اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص ورزش استان پرداختند.

لزوم پای کار آوردن صاحبان صنایع و شرکت ها برای حمایت از ورزش استان، ضرورت افزایش تعداد و زمان پخش برنامه های ورزشی در صداوسیمای فارس، لزوم نقد منصفانه و دلسوزانه برای رفع کاستی و نواقص در حوزه ورزش و ضرورت همکاری و همدلی بیشتر اصحاب رسانه برای پاسخگو کردن مسئولان و مطالبه گری بیشتر در این حوزه از مهمترین محورهای مورد بحث در این نشست بود.

 اضافه می شود،در این نشست اعلام شد بزودی از مستند ورزشی "ایران دخت" ویژه بانوان ورزشکار استان فارس به تهیه کنندگی فرشاد زارعی از همکاران معاونت سیمای فارس رونمایی خواهد شد.

 قابل ذکر است در این مراسم کارت عضویت مدیرکل صداوسیمای فارس به عنوان عضو انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان به دکتر پهلوانیان اهدا شد.