توسعه زیرساختهای ورزش شهری در باغ بش شیراز
رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز اعلام کرد که پروژه اجرای پیست دوچرخهسواری و مسیرهای پیادهروی در مجموعه باغ بش با هدف توسعه فضاهای ورزشی شهری آغاز شده است.
علی حسین عباسی امروز شنبه، ۱۹ اردیبهشت در حاشیه بازدید از باغ بش شیراز با بیان اینکه توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی در شیراز با اجرای طرحهای عمرانی جدید ادامه دارد، گفت: در همین راستا، مجموعه باغ بش بهعنوان یکی از ظرفیتهای مهم شهری، شاهد اجرای پروژهای است که با هدف افزایش سرانه ورزشی، تقویت نشاط اجتماعی و ایجاد محیطی مناسب برای حضور خانوادهها تعریف شده است.
رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز، از پیشرفت عملیات اجرایی پروژه پیست دوچرخهسواری و مسیرهای پیادهروی در این مجموعه خبر داد.
وی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در توسعه زیرساختهای ورزشی اظهار کرد: این پروژه شامل احداث دو مسیر رفت و برگشت دوچرخهسواری به عرض ۲ متر و مجموع طول ۱۷۰۰ متر است که هماکنون مراحل تسطیح و رگلاژ، بسترکوبی و اجرای روسازی بتنی آن در حال انجام است.
عباسی در ادامه همچنین از اجرای مسیر پیادهروی خاکی در این مجموعه خبر داد و افزود: این مسیر به طول ۴۰۰۰ متر و عرض ۳ متر در محورهای جنوب به شمال و شرق به غرب باغ بش طراحی شده است تا بستر مناسبی برای پیادهروی، ورزشهای همگانی و استفاده خانوادگی فراهم شود.
به گفته رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز، اجرای این طرح علاوه بر توسعه زیرساختهای ورزشی، در ارتقای کیفیت محیط شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان نیز نقش مؤثری خواهد داشت.

Admin 6 



