پیگیری ویژه برای ملی شدن پروژه چهارخطه محور خرامه – شیراز
فرماندار شهرستان خرامه گفت: بهمنظور تبدیل پروژه چهارخطه کردن محور خرامه - شیراز به یک پروژه ملی، پیگیریهای ویژهای جهت اخذ مجوز کمیسیون ماده ۲۳ از سوی سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی در جریان است.
هادی مقصودی شنبه افزود: در این راستا شاهد تلاشهای مداوم و پیگیریهای مستمر نماینده مردم شهرستان خرامه در مجلس شورای اسلامی جهت نهاییسازی این مجوز و عبور این پروژه از مرحله اداری به مرحله ملی بودیم.
وی ادامه داد: براساس رایزنیها و قول مساعد مدیرکل راه و شهرسازی فارس، مقرر شده که ۱۰ کیلومتر نخست این محور در اولویت عملیات اجرایی قرار گیرد و با ایجاد شرایط مناسب بهزودی شاهد آغاز کار در این بخش خواهیم بود.
فرماندار شهرستان خرامه، در خصوص بهبود وضعیت دیگر محورهای مواصلاتی شهرستان هم گفت: از جمله این محورها، راه ارتباطی خرامه به سروستان است که روکش آسفالت آن به طول پنج کیلومتر در دستور کار قرار دارد.
مقصودی افزود: پیمانکار این پروژه توسط ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان انتخاب شده که با توجه به تثبیت شرایط کشور بهزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
شهرستان خرامه در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی شیراز واقع است.

ادمین ۵ 



