تقدیر از خبرنگار "خبر جنوب" در خوزستان
به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران در 4 شهرستان حوزه انتخابی نماینده ایذه باغملک صیدون و دزپارت تجلیل شد
در این جلسه که چهار فرماندار شهرستانهای حوزه انتخابیه همراه با بخشداران و مدیران دستگاههای اجرایی حضور داشتند از آقای کریم بندانی به عنوان خبرنگار خبرجنوب در خوزستان و ایذه، خبرنگار رسمی و پیشکسوت مطبوعات، سایت و خبرگزاری ها در استان تجلیل شد.
در این نسشت بندانی خبرنگار جنوب با بیان اینکه در یک هفته گذشته 7 خبر از شهرستان در سایت و فضای مجازی خبرجنوب بارگذاری شده است گفت: در خبر جنوب در مقایسه با سایر خبرگزاری ها، سایت و فضای مجازی در استان همه خبرها فوری و قبل از سایرین منتشر می شود که این نشان از اهمیت به خبرهای این استان در فضای مجازی است.
گفتنی است که برخی خبرها و گزارش های پخش شده در "خبر جنوب" به صورت ویدئو کنفرانس در جلسه پخش شد که مورد استقبال دکتر ابراهیم پور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و حضار واقع شد.
مریم بندانی - خبرنگار خوزستان/ایذه

Admin 6 



