مسمومیت ۷ نفر در داریون فارس بر اثر گاز منواکسید کربن
در حادثهای در شهر داریون از توابع شیراز، ۷ نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شدند و بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند
رئیس مرکز اورژانس فارس از مسمومیت ۷ نفر در شهر داریون بر اثر گاز منواکسید کربن خبر داد.
مسعود عابد اعلام کرد: عصر روز پنجشنبه ۶ آذرماه، گزارش وقوع گازگرفتگی در یک منزل مسکونی به مرکز اورژانس فارس اعلام شد و بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در این حادثه ۷ نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شده بودند که پس از اقدامات اولیه، به بیمارستان داریون منتقل شدند.

Admin 6 



