دولت و مجلس تمام توان خود را برای بهبود وضعیت معیشتی و رفع مشکلات مردم به کار گیرند

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم باید در کنار یکدیگر تمام توان خود را برای ارائه خدمت صادقانه به مردم و بهبود وضعیت معیشتی و رفع مشکلات اقتصادی به کار گیرند.

دولت و مجلس تمام توان خود را برای بهبود وضعیت معیشتی و رفع مشکلات مردم به کار گیرند

به گزارش سایت خبرجنوب ، هادی محمدپور  با اشاره به حضور پرشور مردم در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: زحمات شبانه روزی شهید رئیسی و دولت سیزدهم باعث شد تا امروز شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره حضور پرشور در انتخابات اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم با حضور گسترده در مرحله دوم انتخابات کاری که در مرحله اول نیم تمام مانده بود را تمام کردند و مردم در لبیک به این فرمایش مقام معظم رهبری پرشورتر از مرحله اول در انتخابات حاضر شدند.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر این حضور پرشور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشان دهنده امیدواری آنها نسبت به آینده است.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت: نوبت دولت چهاردهم است که با تکیه بر رأیی که به دست آورده در مسیر بهبود شرایط و وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم گام بردارد.

محمدپور خاطرنشان کرد: دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم باید در کنار یکدیگر تمام توان خود را برای ارائه خدمت صادقانه به مردم و بهبود وضعیت معیشتی و رفع مشکلات اقتصادی به کار گیرند.