افتخارآفرینی استادان دانشگاه علوم پزشکی در رتبه‌بندی دانشمندان برتر استنفورد

افتخارآفرینی استادان دانشگاه علوم پزشکی در رتبه‌بندی دانشمندان برتر استنفورد

5 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در فهرست دانشمندان برتر جهان در رتبه‌بندی معتبر دانشگاه استنفورد قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،با تبریک این دستاورد به اساتید افتخارآفرین و جامعه دانشگاهی، این موفقیت را نتیجه تلاش‌های مستمر و تعهد این پژوهشگران به پیشبرد مرز‌های دانش دانست.

سیده رقیه پناهی با تأکید بر اهمیت تولید علم و پژوهش‌های نوآورانه اظهار داشت: حضور اساتید ارزشمند دانشگاه در این فهرست، باعث افتخار و مایه مباهات است و نشان می‌دهد که دانشگاه ما در مسیر درستی برای تبدیل شدن به یک قطب علمی در منطقه گام برمی‌دارد و دانشگاه از تمامی ظرفیت‌های خود برای حمایت از پژوهشگران و ایجاد فضایی مساعد برای فعالیت‌های علمی بهره خواهد برد.

این رتبه‌بندی، تأثیرگذاری علمی پژوهشگران را بر اساس شاخص‌هایی مانند تعداد مقالات، تعداد استنادات و شاخص هرش (H-index) مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

 این موفقیت، که با همکاری انتشارات الزویر و بر اساس داده‌های پایگاه استنادی اسکوپوس در سپتامبر ۲۰۲۵ انجام شده، نشان‌دهنده کیفیت و تأثیرگذاری بالای پژوهش‌های انجام‌شده در این دانشگاه است.