تست سامانههای پدافندی در بوشهر؛ جای نگرانی نیست
فرماندار بوشهر با اشاره به تست سامانههای پدافندی در بوشهر گفت: مردم نگرانی از بابت صداها نداشته باشند.
محمد مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح در رأستای تست سامانههای پدافندی و دفاعی در محدوده نیروگاه اتمی بوشهر صداهایی شنیده خواهد شد و جای نگرانی وجود ندارد.
وی افزود: عملیات صبح سهشنبه دوم تیرماه کاملاً عادی و در چارچوب برنامههای از پیش تعیینشده انجام خواهد شد و هیچگونه جای نگرانی برای شهروندان عزیز وجود ندارد.

ادمین ۵ 



