نجات شهروند گرفتار در برف ارتفاعات دراک شیراز
آتشنشانان شیراز یک شهروند گرفتار در ارتفاعات برفی دراک را نجات دادند و پس از انتقال به دامنه کوه، او را در سلامت کامل تحویل خانوادهاش دادند.
تیتررئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: آتشنشانان این سازمان شهروند شیرازی را که در برف ارتفاعات دراک گرفتار شده بود، نجات دادند.
هادی عیدی پور گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن یک شهروند در ارتفاعات کوه دراک، تیم تخصصی کوهستان از ایستگاه ۲۲ بلافاصله با یک دستگاه خودروی عملیاتی به محل اعزام شد.
وی ادامه داد: این حادثه عصر روز ۲۸ آذرماه بهدلیل سرمای شدید و ناتوانی فرد در ادامه مسیر رخ داده بود، با حضور بهموقع امدادگران مدیریت شد، همچنین آتشنشانان پس از تجهیز خودرو به زنجیر چرخ و صعود به ارتفاعات، عملیات انتقال این شهروند به دامنه کوه را با موفقیت انجام دادند.
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز افزود: با هماهنگی و تماس امدادگران با خانواده فرد مذکور، وی در سلامت کامل تحویل فرزندان خود شد.

ادمین ۵ 



