یک امتیاز دیگر از فارس پر کشید!

مسابقات لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور اواخر شهریور ماه برگزار خواهد شد و  متاسفانه نماینده پرسابقه شیراز در این مسابقات غائب خواهد بود.

یک امتیاز دیگر از فارس پر کشید!

یادداشت ورزشی روز

قاسم محمدی، خبر جنوب / 
*تیم ووشو "رنگ فیروزه شیراز" پس از ۱۵ سال حضور مستمر رقابت‌های کشور و کسب عناوین مختلف قهرمانی، نایب قهرمانی و برترین تیم شهرستانی از عرصه مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور انصراف داد و غایب بزرگ لیگ برتر خواهدبود.
*بنا بر اظهار مدیران باشگاه "رنگ فیروزه شیراز" این تیم به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولین استان از لیگ برتر کشور انصراف داده و در این رقابت‌ها در فصل جاری حضور نخواهد داشت.
 * پرسش اصلی اینست که چگونه مسئولین ورزش استان به سادگی امتیاز تیم‌های لیگ برتری رشته‌های مختلف را اینگونه از دست میدهند و چه پاسخی برای اهالی ورزش و ورزشکاران خواهند داشت؟!
*ورزش فارس و شهر شیراز مدتی است به دلیل نداشتن اسپانسرهای مالی و عدم حمایت مسئولین دچار مشکلات عدیده گردیده و باشگاه‌های خصوصی که در عرصه رقابت‌های باشگاهی در رشته‌های مختلف سرمایه‌گذاری کرده‌اند به دلیل عدم حمایت مسئولین استان وبی مهری که نسبت به آنها گردیده، عطای کار را به لقایش بخشیده و در عرصه رقابت‌های کشوری تیمداری نمی کنند.
آشکارنیست که مسئولین ورزشی و سیاسی استان در قبال مسئولیت اجتماعی خود برای  اهالی ورزش و سایر اقشار چه برنامه‌ریزی مدون و حمایت مستمر از باشگاه‌ها و ورزشکاران دارند که اینگونه و به سهولت امتیاز وسهمیه تیم‌های مختلف ورزشی در عرصه رقابت‌های کشوری از دست می‌رود؟
آیا زمان آن فرا نرسیده که یک مقام مسئول پاسخگوی افکار عمومی و خصوصاً ورزشکاران باشد؟
*انتظار اهالی ورزش و به خصوص ورزشکاران رشته ووشو این است که تا دیر نشده فکری اساسی جهت حفظ امتیاز لیگ برتری ووشو شهر شیراز در عرصه مسابقات لیگ برتر کشور شود و به این راحتی نگذارند که این امتیاز مانند سایر امتیازهای رشته‌های مختلف ورزشی از دست برود.
*سرویس ورزشی "خبر جنوب" بارها و در مطالب مختلف در مورد ضعف مدیریت در ورزش و نبود حامی برای ورزشکاران در استان  مطلب نوشته و از مسئولین استان خواسته تا فکری اساسی به حال ورزش نموده و کاری کنند تا صنایع و ارگان‌هایی که در استان فعالیت دارند برای سرمایه‌گذاری در ورزش ترغیب شوند اما گویا گوش شنوایی نیست و متاسفانه باید این بیت را گوشزد کرد که :
گوش اگر گوش من و ناله اگر ناله توست،... آنچه البته به جایی نرسد فریاد است!!!