مسکن، اشتغال و آب، سه موضوع مهم استان فارس

مدیرکل دیوان محاسبات فارس با بیان اینکه مسکن، اشتغال و آب جز سه موضوع مهم استان محسوب می‌شود، گفت: راه و شهرسازی یکی از دستگاه هایی است که مسوولیت رفع کردن یکی از دغدغه های مهم مردم را بر عهده دارد.

مسکن، اشتغال و آب، سه موضوع مهم استان فارس

 به نقل از روابط عمومی اداره کل دیوان محاسبات استان، جواد قناعتی در دیدار و گفت و گو با مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس با تاکید بر اهمیت اقدامات راه و شهرسازی در بخش‌های مختلف جامعه، اظهار کرد: دیوان محاسبات استان فارس آماده است در رفع موانع و مشکلات این مجموعه همراهی کند.

وی با بیان اینکه امروز مسکن، اشتغال و آب جز سه موضوع مهم استان محسوب می‌شود، افزود: راه و شهرسازی یکی از دستگاه‌هایی است که مسؤولیت رفع کردن یکی از دغدغه‌های مهم مردم را بر عهده دارد.

مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس با تشکر از پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده در امور راه و شهرسازی استان، تصریح کرد: دیوان محاسبات در راستای وظایف قانونی خود بر نحوه اجرا و پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در استان و رفع مشکلات عمومی جامعه، حمایت‏‌ها‏ و اعمال نظارت‌های لازم را انجام خواهد داد.

خاطر نشان می‌شود در این جلسه ناصر رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان گزارش کاملی از وضعیت نهضت ملی مسکن استان و وضعیت پروژه‌ها ارائه کرد.