مرودشت و افق های روشن توسعه شهری

سرپرست شهرداری و رییس و اعضای شورای اسلامی مرودشت در مراسم تقدیر از خبرنگاران گزارشی از طرح های توسعه شهری درا ین شهر ارائه دادند ، تبیین افق های توسعه شهری مرودشت در سالهای گذشته و زمان پیش رو از جمله محوری های اصلی این نشست بود.

مرودشت و افق های روشن توسعه شهری

تجلیل از خبرنگاران با حضور شهردار و اعضای شورای شهر مرودشت

در این جلسه ابتدا دکتر مردانه رییس شورای اسلامی مرودشت ضمن بزرگداشت روز خبرنگار گفت:  زحمات خبرنگاران بسیار بااهمیت  و جایگاه آنان در جامعه شایسته تقدیر است.

وی گفت:  خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و آن ها مشکلات مردم را به گوش مسئولین رسانده و پیگیری می‌کنند.

دکتر مردانه گزارشی از عملکرد سال جاری شورای اسلامی مرودشت ارائه کرد و گفت : در سال جاری ۹۲ مصوبه تقدیم شهرداری کردیم که از جمله آن ها اجرای عملیات آسفالت سطح شهر به ارزش بیست میلیارد تومان ، اجرای موزائیک فرش سطح شهر به ارزش شش میلیارد تومان، اجرای پروژه ساختمان اداری شهرداری مرودشت به ارزش سی میلیارد تومان .، مبلمان شهری ده میلیارد تومان اجرای پل هوایی روبروی بیمارستان شهید مطهری مرودشت به ارزش ۸ میلیارد تومان اشاره کرد.

رئیس شورای شهر مرودشت همچنین گفت : اجرای فیبر نوری به طول ۱۲۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان با مشارکت شهرداری و شرکت ایرانسل در حال اجرا هست که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم و ۳۰ درصد هم در دستور کار داریم.

در ادامه خبرنگاران به بیان مشکلات حوزه خبر و مشکلات شهر مرودشت پرداختند.

سپس محمدرضا زارعی سرپرست شهرداری مرودشت نیز روز خبرنگار را تبریک و به سوالات خبرنگاران راجع به مرودشت پاسخ داد و گفت:  امیدوارم در مدتی که در این جایگاه هستم بتوانم با کمک خبرنگاران و به صورت شبانه روزی تلاش کنم تا مشکلات شهرمان را حل کنیم.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت : ترمینال شهر مرودشت که از سال ۸۹ شروع شده و چند سالی است که راکد مانده است در تلاش هستیم که بتوانیم در این ترمینال خط سیری به شمال کشور ایجاد کنیم که اتوبوس ها از این ترمینال مسافران را به شمال کشور حمل کنند.

وی گفتدو ایستگاه مکانیزه سرمایشی و گرمایشی در ورودی پل خان برای رفاه حال مردم ایجاد کردیم.

زارعی گفت : مبلمان شهری و زیباسازی شهر دغدغه اصلی ماست و خیابان اصلی زیبنده شهر ما نیست.

وی اضافه کرد بزرگترین چالش شهرداری مرودشت در حال حاضر آسفالت شهر است و در تلاشیم اولین و بزرگترین معزل شهر را حل کنیم و به زودی شاهد باشیم که جایی برای آسفالت نداشته باشیم .

سرپرست شهرداری مرودشت به حل موضوع شستشوی جداول و لایروبی آن ها اشاره کرد و گفت ظرف دو هفته آینده این مشکل حل خواهد شد.

محمدرضا زارعی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : بوستان ملت  روشنایی کمی دارد و با دیوارهای بلند محصور شده است که شکل نازیبا به این پارک بخشیده است که درست کردن آن را نیز در دستور کار خود داریم.

سرپرست شهرداری مرودشت در پایان سخنان خود گفت : خبرنگاران برای ورود و ملاقات با شهردار نیازی به تعیین نوبت ندارند و هر زمان خواستند می‌توانند  در دفتر شهردار حضور پیدا کنند.

در پایان جلسه از زحمات خبرنگاران تجلیل شد و به آن ها لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

 فاطمه بازیار خبرنگار خبر جنوب در مرودشت