سرشین کمانگر: فکر کردم از دنیا رفتم و در بهشت بیدار شدم!

مدافع باتجربه خاتون از زیبایی‌های فرا زمینی میزبان لیگ قهرمانان زنان آسیا و همچنین میزان آمادگی خاتون برای دیدار دوم می‌گوید

سرشین کمانگر: فکر کردم از دنیا رفتم و در بهشت بیدار شدم!

خاتون بم، تنها نماینده فوتبال کشورمان در نخستین دوره مسابقات لیگ قهرمانان زنان آسیا، موفق شد اولین تقابل خود را مقابل قهرمان کشور بوتان با پیروزی پشت سر بگذارد و حالا در اندیشه دومین تقابل آسیایی خود مقابل قهرمان هنگ کنگ است. خاتون که در مصاف با آر تی سی بوتان، ابتدا یک گل دریافت کرد و در ادامه با کامبک موفق به برتری برابر این تیم شد؛ برای صعود به جمع ۱۲ تیم برتر آسیا باید در این گروه صدرنشین شود و به همین دلیل مسابقه دوم نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از ستاره‌های خاتون در نخستین بازی این تیم، سرشین کمانگر، مدافع جوان و در عین حال باتجربه خاتون بود که بعد از این مسابقه در گفت و گویی مفصل از شرایط اردویی و آماده‌سازی نماینده ایران می گوید.

گفت و گو با سرشین اینطور آغاز می‌شود؛ با شور و حرارت همیشگی‌اش و البته گلایه نسبت به غذاهای کشور میزبان: اینجا به زور غذا می‌خوریم که فقط سیر بشیم! هم تیم و هم خود ما بازیکن‌ها برای محکم کاری با خودمان کنسرو آوردیم، اینطوری نیست که بریم بیرون یا بخوایم غذای دیگه‌ای رو تست کنیم، کلا سبک غذاهاشون به همین شکله و البته ذائقه ما ایرانی‌ها فرق داره! فعلا داریم با خوردن مرغ و ماهی سعی می‌کنیم سیر بمونیم!

بلافاصله بعد از غذا، گفت و گو به سمت زیبایی‌های کشور بوتان می‌رود: صبح اولین روزی که اینجا از خواب بیدار شدم، حس می‌کردم از دنیا رفتم و حالا تو بهشتم و باورم نمی‌شد روی زمین دارم این همه زیبایی رو می‌بینیم! عکسامون رو همه دیدن و گفتن به چه کشور زیبایی سفر کردین اما عکس‌ها یک درصد از این زیبایی رو نمایش میده. مردم اینجا هم انرژی خیلی مثبتی دارن و کلا بین تمام کشورهایی که تاحالا سفر کردم، قطعا بوتان زیباترین جایی بوده که از نزدیک دیدم!

بعد از گفت و گو در خصوص میزبانی بوتان، به سراغ بازی اول رفتیم: بازی گره خورده بود. ما اصلا فکرش رو هم نمی‌کردیم که حریف انقدر خوب باشد، فیلم‌هایی که از بازی‌ها دیده بودیم، این قدرت رو نداشتند اما خب بحث میزبانی در خانه، ارتفاع و استفاده از حمایت تماشاگرها هم بود! همه این‌‌ها دست به دست هم داد تا ما سورپرایز بشیم. اینم بگم که متاسفانه حریف رو دست کم گرفته بودیم و این ۲۰ درصد از توانایی ما هم نبود!

سرشین البته در ادامه به موضوع داوری هم پرداخت: مونا یک گل دقیقه ۱۴ زد که گل شد اما داور فکر کرد توپ از خط رد نشده! کلا داوری خیلی بد بود و انگار کوبل داوری سطح خوبی نداشتن. یه پنالتی هم شد که داور دقیقا روبروی صحنه بود اما نگرفت و ما تعجب کردیم.

مدافع خاتون با اشاره به بازی سخت دوم مقابل قهرمان هنگ کنگ گفت: بازی بعدی خیلی جدی‌تره. این تیم چندین بازیکن خارجی داره و ما باید سه امتیاز رو بگیریم. نگین زندی، مهره تاثیرگذارمون رو هنوز نداریم و امیدوارم حداقل یک نیمه ازش استفاده کنیم. از نظر روحی شرایطمون خوبه و بعد از یه ریکاوری تمرینات‌مون هم دوباره شروع شده.

بازیکن خاتون در انتهای این گفت و گو با مردم صحبت کرد و گفت: مردم بدونن که قدر حمایت‌هاشون رو می‌دونیم. دست تک تک آن‌ها را می‌بوسیم که از دخترهای خودشون اینطوری حمایت می‌کنند و این برای ما خیلی با ارزشه. ازشون می‌خوایم که باز هم دعامون کنند و برامون انرژی مثبت بفرستند چون تمام انگیزه ما همین مردم هستند.