شگفت‌انگیزترین تصاویر پاریس 2024

تصاویر زیبایی از مسابقات مختلف المپیک توسط عکاس وب سایت معروف گتی ایمیجز ثبت شده که مرور آنها خالی از لطف نیست

شگفت‌انگیزترین تصاویر پاریس 2024

بازی‌های المپیک با قهرمانی آمریکا در ثانیه‌های آخر به پایان رسید و در طول این رویداد تاریخی، تاریخ‌سازی‌های زیادی صورت گرفت. ورزشکاران در رشته‌های مختلف، با یکدیگر به رقابت پرداختند و لحظات تلخ و شیرین زیادی را خلق کردند.

به مدت ۱۸ روز، چشم‌های جهان به پاریس (فرانسه) دوخته شده بود. شهر عشق به شهر ورزش تبدیل شد. رکوردهای جهانی جدید، تماشاگران در استادیوم‌ها و بینندگان تلویزیونی را شگفت‌زده کرد و یکی از مورد استقبال ترین المپیک‌های تاریخ رقم خورد.

این لحظات توسط صدها عکاس به ثبت رسید، اما به ویژه یک سبک نمایش خاص در شبکه‌های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در اینستاگرام و سایر شبکه‌ها، تایم‌لپس‌های مختلف از رقابت‌ها به اشتراک گذاشته شده‌اند.

اکثریت این تصاویر توسط عکاسی به نام هکتور ویواس به ثبت رسیده‌اند. جایی که لحظات مختلف مسابقات گوناگون در یک نقطه ثابت و با ترکیب صحنه‌های مختلف از رقابت‌های گوناگون ترکیب شده است.

روزنامه بیلد نیز شگفت‌انگیزترین عکس‌ها را به نمایش گذاشته است:

*فینال نفس‌گیر: در مسابقه دو ۱۰۰ متر مردان، نوآح لایلز (نفر سوم از چپ) با تنها ۰٫۰۰۵ ثانیه اختلاف نسبت به کیشانه تامپسون از جامائیکا (نفر سوم از راست) به مدال طلا دست یافت. این در حالی است که آمریکایی، همان‌طور که در تصویر به وضوح قابل مشاهده است، شروع ضعیف‌تری داشت.

*هنرمندان: سنگ‌نوردان در دیواره‌ای شیب‌دار، مهارت‌های خود را به نمایش گذاشتند. هزاران هوادار در مرکز شهر پاریس، این ورزشکاران را تشویق کردند.

* نمایش سلطنتی: رقابت‌های سوارکاری در باغ کاخ ورسای، در نزدیکی پاریس برگزار شد. این رقابت‌ها برای آلمان موفقیت‌آمیز بود؛ کریستیان کوکوک در پرش انفرادی به پیروزی رسید.


*
نبرد نزدیک: کشتی‌گیران در مسابقات خود تمام توانایی‌هایشان را به نمایش گذاشتند. با این حال، آلمان در این رقابت‌ها بدون مدال ماند. تصویری از سعید اسماعیلی نیز در این تایم لپس دیده می شود.

* تصویر شلوغ: صحنه‌های متعددی از مسابقات واترپلو به یک تصویر بزرگ مونتاژ شده است.


*
نمایی از مسابقات شمشیربازی زنان (سابر انفرادی) و شمشیربازی مردان (فویل انفرادی) در روز سوم بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ در گراند پله. تصاویر ترکیبی از این بازی‌ها، لحظات متعدد و اتفاقات مختلف در طول یک مسابقه یا یک روز از رقابت‌ها را از یک دوربین ثابت در یک تصویر نشان می‌دهد.


*
نمای کلی از مسابقه گروه D مردان بین پاراگوئه و مالی در جریان بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ در ورزشگاه پارک دو پرنس که با برتری یک بر صفر پاراگوئه به پایان رسید.


*
نمای کلی از مسابقه مرحله مقدماتی گروه B والیبال مردان بین تیم برزیل و تیم مصر در روز هفتم بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ در سالن پاریس آرنا.


*
کیم آستروپ و آندرس اسکاروپ راسموسن از تیم دانمارک در مقابل مین هیوک کانگ و سئونگ جائه سو از تیم کره جنوبی در مرحله یک‌چهارم نهایی دوبل مردان بدمینتون در روز ششم بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ در سالن پورت د لا شاپل بازی می‌کنند
.

* و تصاویری از سایر مسابقات که توسط هکتور ویواس ثبت و منتشر شده است.