تست سامانه‌های پدافندی در بوشهر؛ جای نگرانی نیست

تست سامانه‌های پدافندی در بوشهر؛ جای نگرانی نیست

فرماندار بوشهر با اشاره به تست سامانه‌های پدافندی در بوشهر گفت: مردم نگرانی از بابت صداها نداشته باشند.

محمد مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح در رأستای تست سامانه‌های پدافندی و دفاعی در محدوده نیروگاه اتمی بوشهر صداهایی شنیده خواهد شد و جای نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: عملیات صبح سه‌شنبه دوم تیرماه کاملاً عادی و در چارچوب برنامه‌های از پیش تعیین‌شده انجام خواهد شد و هیچ‌گونه جای نگرانی برای شهروندان عزیز وجود ندارد.