آزادی زندانیان بدهکار یکی از کارکردهای اصلی دفتر آستان قدس در استان فارس است

 جابر مهدیار نماینده آستان قدس رضوی در استان   و مدیر کانون های خدمت رضوی فارس با سفر به شهرستان کازرون در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج  این شهرستان با بیان اینکه استان فارس با آزادی ۳۲۰ زندانی جرایم غیر عمد در صدر استان‌های کشور قرار دارد اظهار داشت : آزادی زندانیان بدهکار یکی از کارکردهای اصلی دفتر آستان قدس در استان فارس است ، خادمیاران رضوی  همه توان خود را برای حمایت از خانواده زندانیان و آزادی زندانیان بدهکار و جرایم غیر عمد  بکار می بندند تا خانواده ای بی سرپرست نباشد و آسیب نبیند.

 آزادی زندانیان بدهکار یکی از کارکردهای اصلی دفتر آستان قدس در استان فارس است

مدیر کانون های خدمت رضوی استان فارس در شهرستان کازرون اعلام کرد:

فارس با آزادی ۳۲۰ زندانی جرایم غیر عمد در صدر استان‌های کشور

به گزارش سایت خبرجنوب،  مهدیار بر سر قبور شهدای کازرون و به ویژه شهید محراب شهرستان حجت الاسلام خرسند حضور یافت و به اتفاق  خادمیاران رضوی کازرون به شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

 نماینده آستان قدس رضوی در استان و مدیر کانون های خدمت رضوی فارس با تاكید بر اهمیت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکار گفت: این کار معامله کردن با خدا است ،  آزادی این زندانیان از پرسودترین معامله با خداست. خداوند بارها  از مردم خواسته تا گره از مشكلات گرفتاران باز كنند و زندانیان جرایم غیرعمد از افراد گرفتار هستند و ایجاد گشایش در زندگی این افراد نیز ثواب و اجر اخروی دارد و زمینه رضایت خانواده ها را نیز فراهم می کند ، خادمیاران آستان قدس رضوی در استان فارس بارها در این کار خیر مشارکت داشته اند و حتی آبروی خود را خرج و مصروف رضایت گرفتن یا جمع آوری وجوه و یا بخشش طلب بستانکاران این زندانیان کرده اند.

 وی در بخش دیگری از سخنانش ،  به شهادت شهید راه قدس اسماعیل هنیه اشاره کرد و اظهار داشت :  زمانی شهادت با مسموم کردن بود و یک زمانی با شمشیر و خنجر و اسلحه در حال حاضر تفنگ و موشک به میدان آمده است ،  شهادت رهبر جنبش حماس هم اینگونه رقم خورد که در ام القری اسلام ودر کشور ایران اسلامی با موشک خونش به زمین بریزد ویک رهبر شیعه اسلامی بر پیکرش نماز بخواند واینگونه با شکوه تشییع شود وچقدر زیبا به خاک سپرده شود و اینگونه با خونش باعث بیداری ملت ها و در ضمن ایجاد وحدت شیعه و اهل سنت شود.

 مهدیار در جریان سفر به شهرستان کازرون با حجت الاسلام صباحی امام جمعه کازرون  وهمچنین فرمانده سپاه شهرستان نیز دیدار کرد.

 حجت الاسلام صباحی نیز در حاشیه این دیدار با تقدیر از اقدامات نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس و کانون های خدمت خواستار توجه به فرهنگ معنوی و همچنین ترویج فرهنگ انس با اهلبیت در شهرها و مناطق مختلف شد و اظهار داشت : ترویج فرهنگ رضوی نیاز امروز جامعه ماست و خادمیاران رضوی در قالب کانون های خدمت اکنون این مهم را بر عهده دارند.

 انتهای پیام