پیام تبریک فرمانده انتظامی فارس به مناسبت هفته قوه قضائیه

فرمانده انتظامی استان فارس در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران این عرصه تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده انتظامی فارس به مناسبت هفته قوه قضائیه

سردار عزیراله ملکی در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران این عرصه تبریک گفت.

متن پیام فرمانده انتظامی فارس به این شرح است:

هفته قوه قضائیه، فرصت مغتنمی برای پاسداشت تلاش‌های ارزشمند و شبانه‌روزی خدمتگزاران عدالت و یادآوری مجاهدت‌های شهید آیت‌الله دکتر سید محمد حسینی بهشتی و یاران با وفای ایشان در مسیر استقرار عدالت، قانون‌مداری و صیانت از حقوق مردم است.

اینجانب، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به مدیر کل محترم دادگستری استان فارس، دادستان محترم مرکز استان، قضات شریف، کارکنان پرتلاش دستگاه قضایی و تمامی خادمان عرصه عدالت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید تعامل، همدلی و همکاری سازنده میان مجموعه انتظامی و دستگاه قضایی، نقش مؤثری در ارتقای امنیت پایدار، پیشگیری از وقوع جرم، احقاق حقوق شهروندان و افزایش احساس امنیت در جامعه دارد. این همکاری ارزشمند، سرمایه‌ای بزرگ برای تحقق عدالت، آرامش و خدمت‌رسانی شایسته به مردم عزیز است.

امید است در پرتو عنایات الهی و با تداوم این تعامل مؤثر، شاهد توفیقات روزافزون دستگاه قضایی در تحقق عدالت و اجرای قانون و همچنین تقویت امنیت و آرامش در جامعه باشیم.