درخشش طلایی بانوی خوزستانی در کاپ آسیای امارات

درخشش طلایی بانوی خوزستانی در کاپ آسیای امارات

بانوی خوزستانی در رقابت‌های کاپ آسیایی مچ‌اندازی ۲۰۲۵ که در شهر عجمان امارات برگزار شد، خوش درخشید و موفق به کسب دو مدال ارزشمند شد.

میترا عبدالوند، نماینده شایسته استان خوزستان، در رده سنی بزرگسالان و وزن ۷۰ کیلوگرم توانست در بخش دست چپ به مدال طلا و در بخش دست راست به مدال نقره دست پیدا کند.

عبدالوند علاوه بر رقابت در جایگاه ورزشکار، در این دوره به‌عنوان مربی تیم ملی نیز حضور داشت و همچنین در کسوت داور بین‌المللی به قضاوت برخی رقابت‌ها پرداخت.

این مسابقات با حضور ورزشکارانی از ۱۵ کشور آسیایی برگزار شد و تیم ۶ نفره مچ‌اندازی ایران با کسب ۶ مدال طلا و ۴ نقره، به مقام سوم تیمی بخش بزرگسالان رسید. قزاقستان و اردن نیز به ترتیب عنوان‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.