درخشش طلایی بانوی خوزستانی در کاپ آسیای امارات
بانوی خوزستانی در رقابتهای کاپ آسیایی مچاندازی ۲۰۲۵ که در شهر عجمان امارات برگزار شد، خوش درخشید و موفق به کسب دو مدال ارزشمند شد.
میترا عبدالوند، نماینده شایسته استان خوزستان، در رده سنی بزرگسالان و وزن ۷۰ کیلوگرم توانست در بخش دست چپ به مدال طلا و در بخش دست راست به مدال نقره دست پیدا کند.
عبدالوند علاوه بر رقابت در جایگاه ورزشکار، در این دوره بهعنوان مربی تیم ملی نیز حضور داشت و همچنین در کسوت داور بینالمللی به قضاوت برخی رقابتها پرداخت.
این مسابقات با حضور ورزشکارانی از ۱۵ کشور آسیایی برگزار شد و تیم ۶ نفره مچاندازی ایران با کسب ۶ مدال طلا و ۴ نقره، به مقام سوم تیمی بخش بزرگسالان رسید. قزاقستان و اردن نیز به ترتیب عنوانهای اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

Admin 6 



