مداحی غلام پیروانی در شب تاسوعای حسینی با حضور شهردار شیراز
به همت هیأت کشتی استان فارس و با حضور دکتر اسدی شهردار شیراز، مهندس خوبیاری رئیس هیأت کشتی استان فارس، دکتر رحیمی عضو شورای اسلامی شهر شیراز، مهندس چوبینی و جمعی از معاونین شهردار شیراز، آیین عزاداری شب تاسوعای حسینی در محله ابیوردی شیراز برگزار شد.
در این مراسم معنوی، ورزشکاران، پیشکسوتان کشتی و اقشار مختلف مردم در کنار مسئولان شهری، با نوای گرم و دلنشین حاج غلام پیروانی در سوگ حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش به عزاداری و سوگواری پرداختند.این آیین باشکوه در فضایی آکنده از شور حسینی، ارادت به اهلبیت (ع) و همدلی میان مردم و جامعه ورزش برگزار شد و جلوهای از عشق و دلدادگی به فرهنگ عاشورا را به نمایش گذاشت.

Admin 6 



