کاراته کاهای روستایی و عشایر ۱۷ استان در شیراز به روی تاتامی رفتند

مراسم اختتامیه دومین دوره ملی رقابت‌های تخصصی روستاییان و عشایرجام پرچم رشته کاراته در سالن شهید ربانی شهرشیراز با حضور دکتر رحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان فارس ، دکتر سجادی معاونت ورزشی اداره کل و دکتر اسدی معاونت مالی وزارت ورزش برگزار شد. در این دوره از رقابت‌ها ورزشکاران ۱۷ استان کشور در رقابت‌هایی زیبا به مصاف یکدیگر رفتند

کاراته کاهای روستایی و عشایر ۱۷ استان در شیراز به روی تاتامی رفتند

قاسم محمدی -  سایت خبرجنوب : مراسم اختتامیه دومین دوره ملی رقابت‌های تخصصی روستاییان و عشایرجام پرچم رشته کاراته در سالن شهید ربانی شهرشیراز با حضور دکتر رحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان فارس ، دکتر سجادی معاونت ورزشی اداره کل و دکتر اسدی معاونت مالی وزارت ورزش برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها ورزشکاران ۱۷ استان کشور در رقابت‌هایی زیبا به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان رقابت‌ها در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم،طیب کهنوجی از کرمان، ابراهیم آشکار از فارس و محمد صالح گرامی از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند و در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم سینا فولادی از سمنان مدال طلا گرفت، محمد امین اسدی نیا از گلستان نشان نقره از آن خود کرد و محمد رضا ایمانی از تهران به مدال برنز دست پیدا کرد.

در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم، محمد طاها استخری از فارس بر سکوی نخست ایستاد، امیر علی زعیم زاده از کرمان به مقام دوم دست یافت و مهدی سهرابی نوده از قزوین سوم شد و در وزن منهای ۷۶ کیلوگرم، نیما رمضانی از تهران به مقام اول دست یافت، حسین عباسی قادری از مازندران و حسین کارگر از فارس به ترتیب دوم و سوم شدند.

در وزن به اضافه ۷۶ کیلوگرم، شایان محمدیان از تهران به مقام قهرمانی دست یافت، امیر محمد ضامنی ورکی از مازندران سکوی دوم را به خود اختصاص داد و محمد یاسین قنبری از خراسان رضوی عنوان سوم کسب کرد.