نبرد "مسی" فجری ها برای ماندن در جمع مدعیان

امروز در ورزشگاه حافظیه شیرازرقم می خورد؛

نبرد "مسی" فجری ها برای ماندن در جمع مدعیان

قاسم محمدی "خبرجنوب"/ از هفته سی و یکم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم مس شهر بابک است.

 مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه کشور امروز با انجام دو دیدار میان تیم‌های دریابابل و استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر شهید سپاسی و مس شهر بابک وارد هفته سی و یکم می شود و سایر دیدارهای این هفته روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت انجام می‌گیرد.

شاگردان مهدی رجب‌زاده امروز در حالی به مصاف تیم مس شهر بابک می‌روند که در جدول رقابت‌ها با 64 امتیاز رتبه دوم جدول را در اختیار دارند، پیروزی زرد پوشان در این دیدار باعث تثبیت جایگاه این تیم در رتبه دوم جدول خواهد شد.

فجری‌ها امروز عزم خود را جذب کرده تا با انجام یک بازی زیبا و تهاجمی میزبان خود مس شهر بابک را شکست داده و سه امتیاز شیرین این مسابقه را از آن خود نمایند.

ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه امروز، ورزشگاه حافظیه بار دیگر شاهد حضور پرشمار تماشاگران شیرازی که برای حمایت از تیم فوتبال فجر آمده‌اند می‌باشد و قدر مسلم تشویق‌های پرشور تماشاگران باعث ایجاد انگیزه نزد کادر فنی و بازیکنان فجر جهت بازی زیبا و پیروزی و همینطور کسب سه امتیاز حساس این دیدار خانگی خواهد شد.

در طی هفته‌های اخیر از سوی سردار بوعلی فرمانده ارشد سپاه فارس و رئیس هیئت مدیره باشگاه و همینطور سرهنگ مفتاح مدیریت باشگاه حمایت‌های خوبی از بازیکنان و کادر فنی صورت گرفته است و حضور سردار بوعلی در تمرینات تیم فجر باعث ایجاد روحیه مضاعف برای مجموعه باشگاه و تیم گردیده و قدر مسلم این نوع حمایت ها می‌تواند زمینه پیروزی زردپوشان شیرازی برابر رقبا گردد.