حسین قنبری سکاندار هیات فوتبال فارس شد

حسين قنبري با ٣١ رأي به عنوان رئيس هيات فوتبال استان فارس انتخاب شد. همچنين حميد زارعي با ٢١ رأي نفر دوم اين انتخابات شد.

حسین قنبری سکاندار هیات فوتبال فارس شد

علی جمشیدپور - «خبرجنوب» / حواشی پیرامون هیات فوتبال فارس از سال گذشته نقل محافل فوتبالی کشور بود. اتفاقات غیر منتظره ای که در انتخابات رئیس هیات فوتبال فارس رخ داد موجب شد تا با ورود مراجع قضایی، این انتخابات باطل شده و بالاخره پس از گذشت چند ماه مجددا مجمع انتخاباتی هیات فوتبال فارس با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، طهمورث حیدری رئیس کمیته استان‌ها،ابراهیم ابراهیمی معاون دادستان عمومی و انقلاب استان فارس، عبدالرحیم خداجو مدیرکل اداره ورزش و جوانان فارس، مسئولین هیات های فوتبال فارس، نماینده های فوتبالی استان و اصحاب رسانه برگزار شد.

در ابتدا برای انتخابات این دوره 16 نفر نام نویسی کردند که صلاحیت 13 نفر تأیید شد. سرانجام در مجمع انتخاباتی 8 نفر انصراف داده و رقابت اصلی بین حسین قنبری و حمیدرضا زارعی رخ داد. پس از شمارش آراء مشخص شد که حسین قنبری با کسب 31 رأی از مجموع 53 رأی مأخوذه، سکاندار هیات فوتبال استان فارس خواهد بود. همچنین حمیدرضا زارعی با کسب 21 رأی از این انتخابات کنار رفت. لازم به ذکر است که یک رأی ممتنع نیز در این انتخابات شمارش شد.

 گفتنی است با رأی اعضای مجمع هئیت فوتبال استان فارس، هادی مسلمی با ۴۵ رأی به عنوان نائب رئیس هیات فوتبال و محمدرضا حسینی با ۲۹ رأی به عنوان نماینده شهرستان‌ها انتخاب شدند.