روز مهم برای تعیین وضعیت کاپیتان استقلال

روز مهم برای تعیین وضعیت کاپیتان استقلال

سیدحسین حسینی که وضعیت نامشخصی دارد، امروز و برای شروع تمرینات استقلال، راهی کمپ حجازی می شود.

تمرینات استقلال برای شروع فصل جدید، از عصر امروز و در کمپ مرحوم حجازی آغاز می شود. انتظار می رود که تعداد بازیکنان حاضر در نخستین جلسه تمرینی، بسیار کم باشد و ستاره های مطرح و اصلی آبی ها در تمرین امروز غایب خواهند بود.

از آنجایی که دو تاریخ قبلی که برای آغاز تمرینات بدون نتیجه سپری شده بود، نکونام تصمیم گرفت طلسم استارت برای فصل جدید را بشکند و حتی با چند بازیکن اندک تمرینات را آغاز کند تا رفته رفته، سایر بازیکنان نیز با اتمام تعطیلات و تمدید قرارداد، به دیگر نفرات اضافه شوند.

یکی از بازیکنان مهم و کلیدی استقلال که وضعیت نامشخصی دارد، سیدحسین حسینی است. بازیکنی که به گواه بسیاری از کارشناسان، مرد سال فوتبال ایران در فصل گذشته بود و با نمایش های درخشان، توانست بیشترین کلین شیت را در لیگ برتر به ثبت برساند، امروز راهی کمپ حجازی می شود.

سیدحسین یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و با وجود تمام درخشش های حسینی در فصل قبل و عملکرد خوبی که او داشت، هلدینگ خلیج فارس در اقدامی عجیب، یک آفر رسمی برای سنگربان اهل بوسنی به نام ودران کیوسفسکی ارسال کرد و حالا وضعیت این گلر باید تعیین تکلیف شود.

شایعاتی درخصوص مشکلاتی برای ادامه همکاری حسینی با استقلال مطرح شده بود ولی هیچ نامه مکتوب یا اطلاعیه رسمی از سوی باشگاه به دست حسینی نرسیده و این بازیکن نیز از آنجایی که با تیم قرارداد دارد، امروز راهی محل تمرین می شود تا در جریان اتفاقات رخ داده طی هفته های گذشته قرار بگیرد.

جذب گلر خارجی به هیچ وجه مورد استقبال هواداران استقلال قرار نگرفته و بخاطر همین فشارها، مدیران باشگاه در تلاش هستند تا ودران کیوسفسکی را به صورت قرضی و یا دائمی به تیم دیگری در لیگ برتر واگذار کنند و با رفع مشکلات موجود، یک فصل دیگر نیز به همکاری با کاپیتان تیم ادامه دهند.

به هر شکل امروز حسینی راهی محل تمرین استقلال می شود تا به صحبت با جواد نکونام بپردازد و در جریان برنامه های سرمربی آبی ها برای دروازه تیم قرار بگیرد. در حال حاضر و با احتساب گلر اهل بوسنی، استقلال پنج دروازه بان دارد و قطعا باید حداقل دو گلر از لیست تیم کنار گذاشته شوند که هواداران استقلال به هیچ وجه تمایلی به جدایی سیدحسین ندارند و خواستار ادامه همکاری با کاپیتان خود هستند.