طرح سینمای شهر دوگنبدان ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت:احداث سینمای شهر دوگنبدان ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این طرح براساس برنامهریزی صورت گرفته بهار سال ۱۴۰۵به بهرهبرداری میرسد.
سید علی حسینی روز یکشنبه افزود: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سال ۱۳۹۶ تاکنون برای ساخت سینمای شهر دوگنبدان هزینه شده است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تصریح کرد: سینمای شهر دوگنبدان در محل سینما قدس قدیم این شهر در حال ساخت است.
وی بیان کرد: سینمای شهر دوگنبدان در چهار طبقه با ۷۱۰ متر مربع مساحت احداث میشود.
حسینی اعلام کرد: سالن سینما قدس شهر دوگنبدان سال ۱۳۸۴به علت فرسوده بودن تخریب شد و از آن زمان تاکنون تعطیل است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران عنوان کرد: مردم این شهرستان نخستین بار سال ۱۳۰۲ به کمک تاسیسات نفتی در روستای آب شیرین صاحب سینما شدند.
سینمای شهر دوگنبدان گچساران پس از نیم قرن فعالیت از ۲۰ سال پیش(سال ۱۳۸۴) تاکنون تعطیل شده بود ، که هماکنون در مسیر تکمیل و بهرهبرداری قرار گرفته است.
شهرستان گچساران براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای ۱۲۴ هزار نفر جمعیت است.

ادمین ۵ 



