رئیس جمهور وارد بندرعباس شد

رئیس جمهور وارد بندرعباس شد

رئیس جمهور با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، استاندار هرمزگان و جمعی از مقامات محلی وارد بندرعباس شد.

محمد آشوری استاندار هرمزگان گفت: این سفر یک روزه است.

رئیس دولت چهاردهم علاوه بر بهره برداری از طرح‌های عمرانی و تولیدی، با متولیان مدرسه سازی، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری، فعالان سیاسی و اجتماعی، فرهیختگان و نخبگان هرمزگان نشست‌های جداگانه خواهد داشت.

همچنین در نشست برنامه‌ریزی و توسعه استان، تصمیمات اتخاذ شده برای تسریع روند توسعه هرمزگان اعلام و دکتر پزشکیان در پایان سفر در گفت‌وگویی تلویزیونی نتایج این سفر را تشریح خواهد کرد.

رئیس دولت چهاردهم هفتم اردیبهشت هم در پی حادثه در یکی از پایانه‌های کانتینری بندرشهید رجایی برای بررسی میدانی حادثه به بندرعباس سفر کرد.

این دهمین سفر استانی رئیس دولت چهاردهم است.