استاندار فارس: خدمات دولت شهید رییسی به مردم اطلاع رسانی شود

استاندار فارس گفت: لازم است که خدماتی را که دولت شهید آیت الله رییسی طی سه سال گذشته به مردم و کشور ارائه کرده است به اطلاع شهروندان و جامعه برسد.

استاندار فارس: خدمات دولت شهید رییسی به مردم اطلاع رسانی شود

به گزارش سایت خبر جنوب ، محمد هادی ایمانیه، در گردهمایی رابطین و یاوران شورا در شیراز افزود: البته دولت رییس جمهور شهید آیت الله رییسی از ابتدای فعالیت خود تاکنون اهل بزرگنمایی و ارائه آمارهای غیر واقعی نبوده و در ادامه نیز نخواهد بود.

وی، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در پی شهادت آیت الله رییسی و اشاره به ۲۲ صفت آن شهید بزرگوار در آن ادامه داد: آیت‌الله رئیسی اهل باز کردن گره‌ها بود و در سماجت و پافشاری در حل مشکلات مزمن شده نظیر نداشت.

او اظهار کرد: باید به تاسی از وی، هم خود و هم در زیر مجموعه‌های منتسب به خود، از موضوعات مزمن شده گره‌گشایی کنیم.

استاندار فارس گفت: به همین سبب از اقشار و گروه های مختلف مردمی درخواست می‌کنم مسائل و پروژه‌های متوقف شده یا کُند شده که بیش از پنج سال از آغاز آنها می‌گذرد و بیش از ۱۰۰ نفر را تحت الشعاع قرار داده از طریق سامانه ۱۱۱ اطلاع رسانی کنند تا در حد توان برای رفع آنان اقدام شود.

 آیت الله  رییسی  خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

پیکر خادم الرضا(ع) و سید محرومان شهید آیت الله  رییسی  با مشایعت تاریخی ملت ایران در خطه خورشید و در مشهدالرضا، شهر شهادت، در رواق «دارالسلام» حرم علی بن موسی الرضا(ع) و در آغوش سلطان مهربانی‌ها و ضامن آهو به خاک سپرده شد و آرام گرفت.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

وی، ضمن اشاره به نقش موثر یاوران شورا در شناسایی و رفع مشکلات گفت: شورای شهر شیراز به درستی پی برده که به تنهایی نمی‌تواند به رسالت ذاتی خود در شناسایی مشکلات و رفع آنها عمل کند.

او اظهار کرد: شورای شهر بهترین تصمیم را گرفته و افرادی را به عنوان یاوران شورا جذب کرده تا هم در شناسایی مشکلات و هم در رفع آنها همکاری و مشارکت داشته باشند.

استاندار فارس به مسئولان شهری توصیه کرد که مسائل محله‌ها ورود کنند و پس از اولویت بندی، نسبت به عملیاتی کردن مسائلی که با اعتباری کمتر موجبات رضایت تعداد بیشتری از شهروندان را فراهم می‌کنند اقدام کنند.

ایمانیه افزود: هم اینک نیز به دنبال برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف عمرانی زیرساختی مسکونی و صنعتی و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه در استان با افزون بر ۲۵۰ هزار میلیارد ریال با حضور سرپرست ریاست جمهوری هستیم.

وی، در پاسخ به پرسش مطرح شده در خصوص ساماندهی اتباع بیگانه نیز گفت: برای تحقق این مهم ۲ پیشنهاد به وزارت کشور ارسال کرده‌ایم که مورد موافقت نیز قرار گرفته است.

او اظهار کرد: بر این اساس، ابتدا در هر شهر و روستا حداکثر ۱۰ درصد جمعیت آن منطقه می‌توانند از اتباع مجاز باشند و در مرحله بعد هر یک از اتباع باید یک کفیل ایرانی داشته باشد که موضوع دوم در حال طی مراحل نهایی تصمیم گیری است و تمامی مسئولیت و عواقب ناشی از فعالیت اتباع نیز متوجه کارفرمایان و موجران خواهد بود.